Sabtu, 13 Mac 2010

~kEajaIbAN~

Cuba tengok daun-daun nie..lain kan??tapi hakikatnya sama..daun yang kecil tue,mesti ramai yang kenal..daun kari dalam saiz yang biasa kita jumpa..tapi,daun yag besar tue,pun daun kari jugak!dalam saiz yang tak normal!!besar punya!!

camne aku leh jumpa daun nie??memang la aku leh jumpa,depan rumah aku je..mak aku nak masak kari,so,dia try la amik daun nie,sebab ayah aku da tanam,bila nak amik,terkejut tengok saiz dia..mak aiihh..punya la besor..takut nak amik,berantu kot..hahahaha..

tak caye??meh la datang umah aku,tengok dan bau..bau kari...tak tau la sebab apa,baja dia ke..genetik dia ke..ntah la,tak tau la faktor apa..apapun,aku terkejut..hahaha..

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...