Isnin, 8 Mac 2010

`~KenaPA mEstI DIriKu??!~

arrrgggghhh...aku agak rase bersalah+confius disebabkan pertolongan yang dihulurkan...tapi lebih ditekankan kepada rasa BERSALAH tue..tau kan laman sosial Facebook?aku diminta untuk bantu frenz aku yang nak join fb nie,so,aku tolong la,tak tolong nanti,kate aku takbur la,belagak la,pe la..tau je la mulut orang camne kan..so,aku tolong dengan hati yang ikhlasnya..bukan nak kate kau nie pandai sangat,just tolong sign up kan je..tue je..

tapi yang masalah nyer!fb nie dah wat kekawan aku jd gian(aku sekali..tapi skang da bosan plak rasa ngan fb nie..huhuhu)..jadinyer,aku rase cm bersalah la skit...skit!ea la kan,da la skang mnggu exam,huuuuuuuu..sedey laa..kawan2,jom la kita study..plezz..tak yah layan sgt fb tue,x best pn,btol aku cakap!!jom la,jom la..aku merayu...

so,aku nak membuktikan yg fb nie mmg patut dianak tirikan,bace la sendiri keratan akhbar nie..aku nk gi study,hahaha..rajinyer aku,peewwitt..(takbur skit,astaghfirullah..)


p/s:fb just utk stay berhubung ngan kkawan yang dah berjauhan(pd pandangan aku laa)


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...