Isnin, 8 November 2010

~piCs tERdeLeTe!!!pE nK wAt??!!!~

ok,sume..
skarang ni masalah serius.
xde main2..
aku dalam masalah besar ni..

the problem is..

AKU TERDELETE SUME PIC DALAM SIMPANAN AKU!!!

pe nk wat nih??
pe?pe?pe?
waa...
da banyak software aku download utk kembalikan sume fail2 tue..
tapi x jadi pown..tipu tol la sume yg wat software nih!!
(padahal aku yg x reti kot)
sedih gile!!!

incik ayah da marah da..
wuuuu..
sume pic tu bukan boleh amik balik..
kalo aku ada DORAEMON leh la aku guna mesin masa dia tuh..
kembali ke zaman lampau..
xde la aku gile smpai cmni..
tp masalahnye incik doraemon xde skng ni!!


leh x sesape yg ARIF,PANDAI,dan BIJAK BESTARI
tolong aku??
aku dalam kebuntuan..
PLEZZZZZZ~

p/s:so,skang ni,lebih baik anda semua print secepat yg mungkin semua pic,atau backup file skang jgak..
dikhuatiri jari anda seperti jari saya,gatal2 nk tekan sane sni..
akhirnya merana juga..
pepatah baru:terlajak perahu boleh diundur,terlajak tekan,buruk padahnya..
leh jadi sasterawan nih..wahahaha..


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

5 ulasan:

  1. kau delete pic dalm pc ke? tak try cek dlm recycle bin ada ke x?

    BalasPadam
  2. da...
    masalahnyer,pic tue terdelete dr recycle bin ..
    bantuan..............................:(

    BalasPadam
  3. nk anta..tapi masa xde la..nk exam da..
    insyaaAllah ada masa,anta..

    BalasPadam
  4. ehmm..apik xtau la cmner nk ubah balik..

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...