Sabtu, 20 November 2010

~dENgArlaH SuaRA haTi iNI~


firstly..suke pic ni.!!
tapi kantoi la aku kidal..kuang..kuang...



setiap permulaan,pasti ada akhirnya..
jadi,sekarang,hampir tiba saatnya..
segala usaha,susah payah yg dialami selama ini
akan dihamparkan dalam setiap helaian kertas..
yang akan menentukan masa depan aku
sebagai watak utama dalam perjalanan nie..

STPM 2010
akan tiba..
SELASA(23/11/2010)

perasaan?
gementar,tak sabar,gembira..
sume ada..
standard la bagi seorang insan bergelar pelajar..

kini,aku hanya mampu berusaha,bertawakal kepada-Nya..
aku serahkan segalanya kepada Dia
selepas semua usaha yg aku curahkan selama ni..
sebab Dia lbih mengetahui apa yg terbaik utk hamba-Nya yg hina ini..




Ya Allah..
redhailah semua usahaku selama ini..
aku tahu aku banyak melakukan dosa..
banyak memungkiri perintah-Mu,
banyak mengkhianati janjiku pada-Mu..
sering melupai-Mu di kala nikmatmu datang mencurah2 kepadaku..
tapi aku mohon Ya Allah..
ampuni segalanya..
bimbing aku..
supaya aku tidak sentiasa leka dengan kesenangan..

kejayaan yang aku impikan,
bukan semata2 di dunia..
tetapi juga di sisi-Mu Ya Rabbi..

semoga segala yang hadir jauh dari sudut hatiku ini..
merupakan permulaan bagiku untuk kembali setia dalam dakapan cinta-Mu Ya Allah..

AMIN~

p/s:kepada semua pengunjung2ku..
walaupun kita x pernah kenal,
tapi tidak salah kiranya kita mendoakan sesama saudara..
doakan saya,saya mntak ampun maaf andai ada trguris hati sesiapa
samada secara sedar atau tidak..

anda semua tahu betapa bermaknanya nilai sebuah KEJAYAAN
bagi seseorang yg tidak pernah merasainya...

:(
:(



terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

2 ulasan:

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...