Khamis, 10 Disember 2009

TRIP TO LANGKAWI

MySpace"banyaknyer mak beli barang..mentang-mentang la barang murah kat sini ea.."aku menegur mak yang sibuk menyusun barang yang dibeli untuk dibawa pulang nanti..kebanyakannya pinggan mangkuk dan coklat.. buktinye..tengok la sendiri..


nie baru pinggan mangkuk..
tak masuk coklat yang kitorang plak beli..
hadoii..
biasalah..LANGKAWI ni memang terkenal ngan barang-barang macam tue..dan kebanyakannya jugak aku tengok berplastik hijau..dan aku tahu yang berplastik hijau tue mesti dibeli daripada HAJI ISMAIL GROUP(HIG)~huhuhu,sukati aku je pendekkan nama,xpe la..penat la nak taip,ish,pemalasnyer aku!!hurmm,whatever~..kat langkawi tue,HIG tue dah kira berjaya la aku tengok..cuba bayangkan,memane aku gi,aku nampak orang pegang plastik warna hijau tue..so,dah confirm la diorang pun pelanggan HIG kan..dan kat langkawi tue juga,dah berapa banyak kedai dan cawangan dia..dan...aku tumpang berbangga jugak la sebab dia beragama islam..seorang yang dah berjaya dalam bidang perniagaan MySpace

satu benda yang aku suka bila gi langkawi nie ialah...COKLAT!! MySpace bukan suka makan,aku suka tengok jee..cantik sangat coklat yang bebabyak tue..makan tue makan la jugak,bohong la kalau aku tak makan coklat kan..kalau aku makan,aku makan tanpa menghiraukan persekitaran MySpace cheh wah!orang kata apa,meghayati...hakhakhak..


feroro rocher..
(betul ke aku eja??)


coklat pe nie nama dia??
aku xtau la plak


bounty..
coklat kelapa!!
baru aku tau coklat ni sedap sangat..


kalau wat menara,cantik nie..

fuhh..x puas ati tengok coklat bebanyak tue....huhu..lpas tue,gi naek kereta kabel..mak ngan ayah x naik pn..kami 7 beradik je yang naik,sebab nyer..mak x nak naik..hehehe..x brani la tue.. so,sebenarnya kereta kabel tue boleh naik 6 orang je,tapi sebab adik aku yang last tue masih kecik,so,akak yang jaga tue pn bagi la kitorng naik bertujuh..ramai tol orang..
masa kat atas tue la,kami betul-betul nampak KEINDAHAN CIPTAAN ILLAHI..cantik sangat..teruja tengok..subhanallah!





aku amik pic skit je kat atas nie.. bateri abis amik video je.. huhuhu..

esoknyer plak,kami gi tengok LANGKAWI INTERNATIONAL MARITIME & AEROSPACE EXHIBITION(LIMA)..tengok dari jauh je..huhuhu..ramai sangat la orang...


F111 Advaark


Sukhoi..

penat gak telinga aku dengar memacam bunyi..kuat wooo.. MySpace tapi 1 benda yang x disangka..masa kami ngah dok kat tepi jambatan,tetiba sebuah keta lalu..aku tengok pemandu kereta tue...hah!TUN DR MAHATHIR MOHAMAD!!MySpaceakhirnya aku dpat melihat beliau dari jarak yang dekat,selama nie tengok dalam tv jee


amik pic curi..
chis,x dapat gi kat dia,
dia ngah borak..

then,gi tempat pembuatan gamat..hahaha..rasa cam ikut rombongan sekolah plak..gi sana,mak aih!!bau dia..hadoii..x tahan..geli pun ada,tapi tue la yang banyak khasiatnyer..orang kata apa,yang pahit,yang buruk tue la kadang-kadang penawar..betul kan??

pastue gi taman hidupan liar(bahasa senang,zoo!)satu je yang aku x puas ati..masa memula masuk,ada la sekor burung penyambut tetamu..aku nak amik pic dia,dia wat x layan jee..bila abang aku amik pic dia,dia bagi komitmen lak..chis!agak kurang ajar ye burung tue..


burung yang berlagak!!
x suka!
sebenarnya banyak lagi tempat yang aku gi,tapi penat la nak taip(tengok!kan aku dah cakap,aku nie pemalas..hadoii!) MySpacexpe la..so,thats all about my trip to langkawi...salam......


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...