Khamis, 31 Disember 2009

SIAPA YANG DATANG TUE?? 2010!!!!!


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

baiklah,baiklah,baiklah....nampaknya 2009 bakal melangkah pergi dan 2010 akan mula menyingkap lembarannya..jadi,teringin rasanya nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU,HAPPY NEW YEAR!!!!huhuhuhu..knapa aku semangat sangat ni?alaa..biasalah..dah nama pun tahun baru,lumrah laa untuk mengucapkan selamat kan?pastu malam-malam berduyun-duyun mesej masuk,tengah malam lak tu!!nak ucapkan happy new year..xpe,bagus la tue,ingat kawan..thanks ye semua..sorry kalau aku tak reply,AKU DAH TIDO!(haha..aku cakap cam malam ni confirm je ada mesej masuk,tetiba xde satu pun,wat malu je!huhuhu..tutup muka awal2)

bila masuk tahun baru,macam-macam yang biasa kita dengar..azam baru la,cits-cita baru la,bla..bla..bla....aku malas nak tulis sebab semua orang dah tahu..

so,entry ni hanya sekadar untuk menunjukkan yang aku masih hargai kedatangan tahun baru..selamat datang 2010,ahlan wasahlan wamarhabanbikum...sila,sila..kami dah lama tunggu awak datang,bawak apa tue??owh buah tangan..apa buah tangannya??MASA DAN PELUANG... terima kasih bebanyak la yek.. akan kami gunakan sebaiknya..maaf la..mungkin antara kami ni yang tak sediakan apa-apa pun untuk sambut awak datang ni..yang ada tue..konsert sempena kedatangan awak,tapi ada gak yang wat marhaban,majlis tilawah sempena awak datang..


ish,mesti awak bangga kan semua orang appreciate awak..hehehe..apa pun,harap-harap kedatangan awak nie dapat la memberi nafas baru kepada tuan rumah ni(seluruh manusia) termasuk la saya...sila,wat la macam rumah sendiri ea..salam....

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...