Selasa, 15 Disember 2009

JANGAN RISAU,LUKAKU AKAN SEMBUH SENDIRI

luka?
biasa la tue..
kalau x ada luka bukan manusia..
tapi..
macam mana dengan luka di hati??
adduuhh..
14/12/09..
10.46 malam..
aku dah lakukan perkara yang x patut aku lakukan
aku dah menangisi luka yang tak patut ditangisi..
bila dah habis menangis,aku ketawa..
kenapa??
apa?cakap aku gila?!!
kurang ajar!!
aku ketawa sebab kelakar laa..
nangis pasal benda yang remeh..
aisehmen..
sian mata aku..
jadi,di tengah malam ini(pagi rasanya)
di saat semua orang ngah tido..
aku mempersembahkan
tarian jari aku di atas laptop ini..

alaa..
xpe,xpe..
jangan risau,aku x apa2..
i'm ok..
walaupun hati terluka,
tapi,releks laa..
adat dunia..
ada suka,ada la dukanya kan..
lagipun..
bukannya besar sangat lukanya..
macam terhiris pisau jee..
(ishk,sakit la jugak tue!)

alaa..
aku anggap luka di hati ini(ermm,cam puitis je bunyinye)
hanyalah sementara..
macam luka biasa yang akan sembuh sendiri..
sape blaja biologi???
angkat tangan!!
saya,saya,saya..
bgus,bgus..
bukak bab,bab,
ermm..
bab bape ea??
huhuuhu(lupa)
bab 1 form 5(rasenye..)
BLOOD CLOTTING..

yeaaaa...
nampak x persamaannya..
luka akan sembuh sendiri(dengan kehendakNya)
hmm..

berdasarkan rajah di atas..
(cam soalan peksa la plak)
platelets banyak membantu dalam proses pembekuan darah..
haa..tengok!
luka di tangan pun boleh sembuh..
luka di hati mesti leh sembuh nyer..
opss..jap,jap,
nie bukan kelas bio ye..
kelas bio kat sebelah..
huhuhu..

aku cuma nk bagitau yang..
aku anggap platelets tue sesuatu yang..
yang dapat sembuhkan luka di hatiku ini..
tapi,yang penting..
aku pasti ia akan sembuh..
insyaAllah..

kenapa sume ingat aku sedang bergembira sekarang??
sedangkan aku dalam kesedihan..
x nampak ke muka aku yang sedih nie??
huhuhu..
xpe la,biar aku sedih sesorang..
best skit..
~lalalalalalalalalala~
MySpace




terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

1 ulasan:

  1. kepada ashaari ahmad..kte da lama maafkan awk..
    dont worry ok..(^_^)!

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...