Jumaat, 6 November 2009

DUP,DAP,DUP,DAP.......

HALAMAK!!!tau x tjuk entri nie pe sbnarnyer?hehehe....sbnarnye tue bunyi dgupan jantug adik2 aku yg bkal menduduki exam SPM x lama lg...cuak x??bese la tue,bila nk hadapi sesuatu yg bkal tentukan arah tuju hidup kita,perasaan gementar tue pasti ada..xpe,xpe,tenangkan fikiran..huhuhu,aku ckap cm pakar motivasi lak...tp tol la..tue cara nyer...skang nie masa utk wat byk latihan,cikgu aku ckap,bila dah wat byak latihan,soalan pekse yg dapat nnt dah jad mcm mainan minda je...try to be the best adik2ku!!!


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


hehehehe...add math..subjek yg aku suke blaja,subjek yg aku suke n sayang cikgunyer...CIKGU UMI KALSOM..(cikgu chom)saya sayang cikgu!!!!!!!!!
so,utk sume adik2 yg bakal menduduki peperiksaan SPM tahun nie,do the best ok!akak sentiasa doakan adik2 akak nie...(xspecially utk adik2 yg sebilik ngan aku thun lpas..NANI,FAIZAH,AZRIAH,N IZNI)
GOOD LUCK!!!!!!!


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...