Isnin, 19 Ogos 2013

13 OGOS HARI KIDAL

Salam Keamanan semua. Minggu lepas membuat peringatan kepada diri sendiri untuk post tentang ini dan....  ya, dah terlepas tarikh! bagus, tak pernah alert dengan semua peringatan. T_T
Apapun, lebih baik ada daripada tiada kan? ok, 13 Ogos telah diisytiharkan sebagai Hari Kidal Sedunia. Dan sebagai salah seorang yang berdiri dalam golongan ini, ingin sekali meraikannya.. *walaupun lewat*
Baiklah, menurut mereka, kidal bukan satu kecacatan, tapi golongan yang istimewa. err macam nak sama kan. ok, lupakan. bila diimbas kembali, aku pernah post tentang perkara ini 2 tahun yang lepas. ya, 2 tahun yang lepas. KLIK POST INI. semua info tentang kidal ada di sini, jadi tak perlu diulang lagi sekarang. Fakta tambahan, peluang untuk anak kidal adalah tipis jika ibu bapanya kidal. if you know what i mean. hiks~
[DSC03269.JPG]
^_^
p/s-mak cemburu aku buat post ini, sebab dia tak kidal. hehe.. jangan marah ye mak. sebelum terlupa, hari ini Hari Orang Utan Sedunia.
~PRAY FOR EGYPT AND SYRIA~
post sebelum ini-

WAHAI MEREKA DI SANA, WAHAI MEREKA DI SINI..


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

2 ulasan:

  1. selamat hari kidal... (uihh...lgi lewat!)
    sama laa....sy pun kidal :)
    and da 2 thun trlupa tarikh ni...

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...