Khamis, 4 Februari 2010

PABILA SI KECIL BERKACA MATA



assalamualaikum...minggu lepas,adik aku bagitau mak yang mata dia dah kabur,maksudnya dia kena pakai kaca mata..umur baru 8 tahun,dah pakai kaca mata..tau tak kenapa?sebab,mata dia terlalu terdedah dengan PC..asyik main game,sampai mata boleh rosak..jadi,pesanan buat semua yang selalu mengadap komputer,PC,laptop.atau apa saja,jaga la mata anda..

budak yang bangga dapat pakai spec..
haiyoo..

eh,jap,jap..sebenarnya aku pun pakai kaca mata...huhuhu..sibuk ngata orang,aku pun sama jee..aku start pakai kaca mata masa umur 7 tahun..wooo..masih terlalu awal..hurmm..itu la bahana bila tak menghargai anugerah Tuhan..sekarang aku rasa aku dah boleh menjaga mata aku dengan baik,walaupun mata aku dah rosak teruk..sedihnyer.. :-(


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...