Ahad, 7 Februari 2010

HAPPY BIRTHDAY,DAD!!!


assalamualaikum....o6/o2/1965..tarikh bermulanya saat -saat dunia ini menerima seorang insan yang banyak memberi perubahan dalam kehidupan insan lain..urmm..jap,kenapa ayat aku puitis-puitis ni??dah la,cukup2...anyway sebenarnya 6/2 adalah tarikh kelahiran ayahanda kesayangan aku..DAUD BIN ATAN..so,pagi 6/2 tue aku dah send mesej kat dia..petang lak,wish dlm facebook..hehehe..nak cakap segan la tue kononnya..tapi at last aku wish jugak kat ayah..


SELAMAT HARI LAHIR,AYAH!!!


aku tak pandai bermadah indah,jadi aku nak wakilkan abang aku untuk wish kat ayah,dalam blog dia,ada gak entry untuk wish kat ayah..so,aku copy(ngehngehngeh..)
so,nie entry ALONG>>>



NAME: DAUD BIN ATAN
D.O.B: 06 February 1965
OCCUPATION: HEADMASTER

FOR ME,

he is a strict person..

he is a very "gila-gila' person..

he is a funny man..

very hardworking..i have never in my life known anyone so dedicated to his family like him..

so lovely and loveable..



my dad, since I was born has always and will always be my guider.

while i was growing up, i was scared at him..

but..

that's how he showed his love toward his children..(MARAH TANDA SAYANG)

then, I LOVE HIM TOO!!

so,ayah..walaupun wawa tak pasti ayah akan baca atau tak blog nie,tapi wawa tetap nak wish kat ayah..SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-45...semoga kasih sayang ayah terhadap kami semua,tak kira la anak-anak ayah,isteri ayah,anak murid ayah,anak buah ayah,kawan2 ayah,akan sentiasa berkekalan..ayah adalah model terbaik wawa..i'm proud with you,dad..thanks 4 everythings..I LOVE MY DAD!!!

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...