Khamis, 7 Mac 2013

MENGORAK LANGKAH KE KELANTAN

Salam semua. kini telah kembali dengan sedikit kekuatan. Alhamdulillah. Kini, ingin bercerita sebentar debaran yang melanda diri. Esok akan bergerak ke USM Kubang Kerian, Kelantan mengiringi pasukan pantun Desasiswa Saujana untuk bertanding dalam pertandingan Pantun Antara Desasiswa (PADU) sidang 2012/2013. walaupun diri ini tidak bertanding, tapi kerisauannya laksana ibu kehilangan anaknya. 
Latihan demi latihan dilalui, kini,semua wanita gigih itu mula menampakkan sinarnya. terkadang kagum dengan keberanian mereka, menyahut cabaran, berdiri di hadapan semua, membuka intonasi dan bicara, seiring gayaan badan penarik kekuatan. 
diri ini tidaklah mempunyai banner atau banting atau poster ingin dibentangkan. Hanya di laman taman biru ini sajalah tempat untuk meluahkan segala. harapan semoga semuanya kukuh dengan semangat di hati, tegar dengan kekuatan berdiri menjulang nama Saujana. Juga kepada Exco Tinta Emas, Wan, Natasha, dan Diyana, kepada Pembantu Exco, mantan-mantan yang turun membantu, Majlis Tertinggi yang tak putus-putus memberi kata semangat. terima kasih. anda semua telah lakukan yang terbaik. semoga dengan usaha selama ini, Allah membalasnya sebagaimana yang terbaik untuk kita. TERIMA KASIH SEMUA. 
SUKAD pun lawan esok jugak! usaha semua!! Kak Yanie, Lina, Miza, Anis, Nadia!! :D
p/s: mencari kekosongan waktu buat mengisi masa bersama mereka yang lama tak bertemu mesra. maaf atas segala kekhilafan, sahabat-sahabatku.
post sebelum ini:

CONTEST BLOG COMEL



terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

1 ulasan:

  1. bookmarked!!, I love your blog!

    Feel free to visit my web site - avoir plus de vues sur youtube

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...