Khamis, 2 Februari 2012

SUDAH ADA TEMAN HIDUP, ADA JUGA PIHAK KETIGA.. CIS!!

sekian lama menanti. akhirnya jumpa juga calon yang sesuai. Ahamdulillah.. sedap mata memandang. hubungan pun semakin baik. tapi biasalah di awal perkenalan, mesti ada selisih faham sikit, tapi lama-lama ok jugak:) hari-hari pun semakin ceria, walaupun penat sikit sebab nak menjaga makan minum, maklumlah dua-dua tinggal serumah.



nak tahu siapa teman hidup yang berjaya menambat hati? perkenalkan.... MERAH! teman baru cik BULAT! klik >>SINI<< kalau nak kenal cik Bulat.


serius gemuk mamat nih!



tapi,biasalah... dalam perhubungan mesti ada pihak ketiga yang selalu menganggu-gugat dan mengancam ketenteraman hidup. semalam balik ambil Farouq dari sekolah, si Belang dah tercongok sebelah sangkar!


usha mana yang sedap.

tetapkan target.. dan..


serang!

tapi setakat ni usaha dia tak pernah berjaya.. hahaha.. hope takkan berjaya.


tidurlah pemaisuriku:)

p/s: ermm...ayat pembukaan tu sesuai dengan isi cerita kan? hehehe

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

6 ulasan:

  1. egtkan apa tadi..sian si chomel tu.jelez la tu..cik bulat ada kesanyangan baru..ehee...nasib baek dlm sangkar...t jadi cam citer little stuart..

    Apa petanda dia jodoh kita? ♥

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe..tu la... sekarang masih lagi selamat..

      Padam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...