Selasa, 5 Januari 2010

SEJARAH??GEOGRAFI??


assalamualaikum..alamak..camne nie??
MySpacepelajar tingkatan 6 dikehendaki memilih 4 sahaja subjek dalam STPM tahun nie..kalau ikutkan,kami nak ambil 5 subjek,tapi tak boleh..hmm..maka kami diberi masa 1 hari untuk membuat keputusan sama ada nak pilih SEJARAH atau GEOGRAFI..MySpace dan keputusan yang dibuat perlulah betul supaya kami tidak menyesal di kemudian hariMySpace

agak memeningkan kepala sebab kami tak ada niat langsung nak drop subjek..tapi nak buat camne,terpaksa buat keputusan..subjek yang wajib diambil~BAHASA MELAYU,PENGAJIAN AM.PENGAJIAN PERNIAGAAN~

niat hati sebenarnya nak ambil 5 subjek sebab,dalam pemilihan.hanya result 4 subjek yang terbaik sahaja yang dikira..jadi kalau ambil 5 subjek,mungkin 1 subjek dapat back up subjek yang low..so,camne...nampaknya kami kena betul-betul berusaha untuk STPM kali nie..
MySpace

keputusan aku??aku ambil keputusan ambil geografi..bukan bermaksud aku tak minat sejarah..aku minat sejarah,tapi setelah disuruh membuat keputusan,aku terpaksa pilih geografi.. insyaAllah aku boleh teruskan..

oh yea...lagi satu,aku sebenarnya agak iri hati dengan kawan-kawan aku yang menulis blog dalam bahasa inggeris,
MySpace aku cukup respect ngan diorang..intan nabila,ashraf,faraheen..good job!MySpace bukan senang bagi aku untuk menguasai bahasa asing nie,bagi aku laa..mungkin bagi orang lain,cukup mudah..hmm..sekarang ni pun,aku hanya terdedah dengan bahasa inggeris hanya dalam kelas MUET dan sesetengah keadaan..jadi,aku berazam nak kuasai bahasa inggeris semampu yang boleh..insyaAllah...



terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...