Ahad, 10 Oktober 2010

~DowN.......~


nape makin nak dekat ngan exam ni..
makin ngade2 otak aku nih!
asyik tak betul je..
hadoi!!
B.O.D.O.H betul!!
time2 ni la nk wat hal..
dulu orait jew

wahai mental dan emosiku..
anda semua kenapa??
apa salah aku sampai korang wat aku camni ha??
sampai hati..
da la wat hal time2 kritikal cmni..
seulan lagi nk STPM..
jgn la cari pasal..

pastu orng2 kat luar ni pun satu..
x reti2 nk tutup mulut,
tau la korang ada mulut,bibir yg cantik,
so,jage la..
xyah la nk ngumpat sane sni!!
aku wat keje aku,korng senyap da la..
aku pegang jawatan tu,tu amanah aku,
aku kena jalankan jgak..
kalo x,korang nk ke tolong tanggung dosa aku?
xnk kan?
sebab dosa korang pn x tertanggung lagi,
so,SENYAP!!
kalo tolong aku uruskan benda2 pnting 2 xpe la jgak..
ni.............................

Tuhan,bantulah..

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...