Rabu, 4 Ogos 2010

~uPDatE!!UpdaTe!!upDAte!!


okeh setelah sekian lama aku x on9
rase sangat angau
rase nk tumbuk diri sendiri sebab xleh hidup tanpa internet
dush!dush!!hambik ko!!
sengal sangat!!
tempoh percubaan seminggu aku lalui dengan sangat perit
mujur ada banyk keje len nk wat
bz la jgak otak aku nie drpd dok pkir ble la leh on9
akhirnya!!!
yeah!!berjaya!!
thanks kpd my daddy:)

so,aku kne update ccpat ttg apa yg berlaku
'cuti on9' aku

update 1:
>>KAWAN BARU!!!<<

ya!teddy aku da ada kwan baru!!

DULU..


SEKARANG..


nmpk x perubahan??
nmpk x?nmpk x??

yea!yea!!!

thanks lg skali 2 my daddy:)
beliau la yg dptkan BEARZIL tue..
suke!suke!!

amik pic:)
along,itu MOO anda..
ingat lagi:)
wawa amik!!!
yea lagi!!
hakhakhak..



pic DEPAN:)

pic BELAKANG:)

walaupun world cup da abis..
walaupun ramai lagi yg ada lbih bky teddy cmnie
tapi aku ttap suke gak
biar ahh..

sbb pertama!
>ia sangat cute
sbb kedua
>ia sangat lembut~
uuuuuu(buat muke teruja sekali)
dan
sbb ketiga
>ia BEARZIL!!!
BRAZIL!!!
team feveret aku..
ahaks!
why?
coz ada....

INI!!


hahaha...

update 2:
>>PLEZ JGN BOSAN<<

knape??
sbb ada dia lagi...






so pepaham je la ape yg telah terjadi..
meja blaja aku da jd tempat beradu dia
chet!!
da la berat kalo nk angkt..
kuag ajaq tol sekor tue..
hadoi...

END>>


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...