Isnin, 23 Ogos 2010

~dAh hABis??~

exam da abis...
sekian untuk maklumat anda..
jadi,tadahkan tangan anda dan berdoa untuk kejayaan penulis blog ini..
sila,sila..(merayu sebenarnya..)

keadaan semasa exam sangat menyedihkan..
dan mengerikan..






aduhh..
kalo mak bace blog aku mesti dia sangat marah..
caye x?dia kata xde orng yg akan nk ngan aku kalo pemalas cmnie..
hahaha..gile ah,
kalo masin mulut dia..
uiii...nauzubillah..

bukan ape,punye la semangat 'stido'
sampai x sempat nk kemas bilik..
kalo result x gempak gak aku xtau laa..

TAPI!!
aku da insaf..
hahaha..
insaf~
sebut lagi sekali..
INSAF!!

tadaa..



cheh..x bangga sangat pun,takabur skit je..
ni pun x abis kemas lagi..

bulan pose nie,
aku ada nie!!



mercun!!
hahaha..gile kuno aku..
mercun pop je..
alaa ni pn adik aku bagi..
orang len da men mercun lag terer la..
tapi..
hati2 ye semua..
mercun membahayakan kesihatan dan keselamatan anda..
ingatlah insan yang tersayang..
saya sayang insan yang tersayang saya..
hahaha..skema..

attention!!!!
masa berbuka tadi..
AYAH MASAK~
SEDAP....
menu:mee bandung,kari kepala ikan,rendang ayam..
nak?
sori laa..da abis..
kalo nk sila suruh ayah anda masak..
tak pun,masak sendiri..
ayah saya pandai masak:) :) :)

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

2 ulasan:

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...