Jumaat, 23 April 2010

~gaNGgUAAn!!!~

time aku ngah study dengan khusyuknyer semalam~
aku tak tau la kenapa banyak sangat benda yang nak ganggu aku time aku ngah rajin nak study..time aku ngah malas,takde lak yang nak teman aku!!haiyaa...
nie salah aku la nie,tak tutup pintu bilik(konon nak bagi orang nampak aku study..ahaks!!)..tetiba makhluk ni masuk and terus naik atas meja..chiss!


makhluk nie!!!!

bila aku halau dia keluar,dia wat belagak dia lak..gigit2..nseb bek ko comel wahai makhluk,kalo x mmg tak lama ko!!

tengok!!!
memang gangguan!!!

tak tau berapa lama aku boleh bertahan ngan budak nie...


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...