Selasa, 7 Julai 2009

KEMBALI!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum...
ok,smentara ngah tunggu mase utk aku nak wat assingment nie,elok rasenye aku luahkan apa yg aku pendam selama nie...hmmm...rase cam x mampu berfikir dah,adoi!!MySpace
hehehe...bkan pe,sbnarnye,sbnarnye,sbnarnye......
AKU RINDU SMKAP!!!!
ish,ish,ish..xtau la nape,nak kte aku nie orang pnting kat sk tue x laa sgt,tp...serius aku kate aku rindu,syg btooool kat smkap..MySpace

kalau dulu mase kat smkap,asyik pkir"bila laa nk abis sk??!!"tp bila dah ada kat luar smkap nie,trbyang2 suasana smkap dlm otak aku!!suasana dlm kelas,mase tazkirah,mase blaja taranum,mase bace yassin,mase bersalaman ngan cikgu2,ish!boleh katekan
semua aktiviti kat smkap aku rindu...tp,nak wat camne,MySpaceaku kena trima hakikat yg aku dah keluar dr smkap..

kkdang rase kkosongan plak bila x dngar cikgu,ustaz,ustazah,pngetua brcakap mase bg nasihat..rase cm something not complete in my lifeMySpacesampai kkdang aku rase nk wat sesuatu yg mcm..MySpaceatau..MySpacehmm..mgkin jgk...MySpacedan..MySpace

so,bila dah masuk kat dunia luar nie..bila kdang2 aku terleka,aku mula rase kehilangan..MySpacekhilangan ssuatu yg selama nie aku x sedar yg spatutnya aku bersyukur kerana telah mmilikinya..
CARA HIDUP ISLAM...aku mula nmpak apa yg orang mksudkan pergaulan bebas,cara hidup bandar,dan byak lg yg buat aku terpana..

DAN..aku berharap,cara hidup islam yg aku dalami dulu akan tetap untuh dalam jiwa aku,ini satu azam aku yg aku akan ingat walau ke mana aku pegi,yeah!!MySpace
mgkin bg diorang aku hanya laa sekadarMySpacedan jugakMySpaceand aku perasan diorang cuba nakMySpacecuba,dan terus cuba nak bawak aku join diorang..TAPI!!aku akan cuba bertahan dan teruskan usaha utk capai segala impian aku!!MySpace
INSYAALLAH..MySpace

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...