Jumaat, 20 Mac 2009

PLKN SEMARAK,PEKAN



Assalamualaikum..hehe..hari nie,bdk2 kump 2 siri 6 akan mndaftar..akhirnya diorng rasa apa yg aku rasa dulu..hehe..meh nak citer skit..mase aku dpt tau aku keka pergi plkn,sedih gile..tp bila org tnye perasaan aku,aku saje jwb'suke je'..memula daftar,rasa asing gile,ye laa..aku mane ada geng sk aku yg dpt kem same ngan aku,sume muke aku x knl..kalo bdk laki ada laa..mcm nuqman,taufiq,bobo,asri,mujadid,aiman,joy..lagi 1,x sangka aku akan jumpe balik kwn lame mase sk rndah dulu,tp 2 org je,ashaari n amirul syafiq..pompuan,aku sorng je..ishk,sedih btul!tp..bila dah lelama aku dok kat kem semarak nie,rmai yg aku knal..mlayu,cina,india..geng aku 5 org.aku,syuki,salmi,farah,n maryam..bdk cina yg baek ngan aku wan szien,kim,cj6...hehe n x lupe jgk krishna..rmai lg sbnrnye tp pnatla nak tlis sume..modul 1 best,klas cb..emm..best laa.. byk lg sbnrnye..tp yg xleh aku lupe ialah..menembak..bkn sng tau nak pgang m16 tue..aku rase lps nie aku x leh dah pgang bnde alah tue..best gile..rase nak wat lg..hehehe... ha.. nak knal camne rupe nye...ha..nie la dia!! jdnye..apa yg aku nak ckp plkn nie sbnrnye bgus..cume kite je pkir lain.. mmg la jd lain,kan..hmm..cube byngkan,kalo aku x dpt plkn,aku xkan ada kwn dr kaum yg lain,mlayu jee..jd,bila aku gi sane,aku dpt blaja bhs cina,india..dpt knal ngan bmcm2 jnis org.. ha!! kan ada kbaikannye tue..kan..apa pun,kita kena tahu yg setiap apa yg berlaku tue ada hikmahnyee.. sekian,wassalam..


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...