Khamis, 19 Mac 2009

SMKAP DALAM KENANGAN

SMK AGAMA PAHANG..


Masa aku dapat tawaran untuk masuk SMKAP,
aku taklah happy mana
yelaa..nak berpisah ngan family..
tp mak ayah aku suruh gak,so sebagai anak yg baik,hehe..
aku ikut jelaa...
memula memang rase tak best,
tertekan dan macam2 lagi.
waktu form 1,
biasala,nangis2 nie..bebudak..
sampai akak2 pun benci nengoknye..hehe..

tapi sekarang aku pulak yang tak suka tengok budak nangis sbb masuk asrama..
tau tak..sbnrnye aku bersyukur sangat sebab masuk SMKAP,
sebab kat sini aku dapat belajar dengan lebih mendalam tentang Islam...
aku dapat rasakan kalau aku duduk kat sekolah biasa,
aku akan terpangaruh ngan budaya luar yg x brapa elok..
tapi,kalau kat smkap,
cikgu,warden,jaga sangat perangai kitorang..

memang la mula-mula rasa terkongkong,
tapi,bila dah lame2,rase rindu pulak kalau tak kena bebel ngan cikgu..
betul...so,bila dah habis sekolah ni,
rase rindu nak belajar,
nak kene gotong-royong..

so semua
jangan fikir sesuatu tu untuk jangka masa pendek
tak berbaloi..
tapi,fikirlah untuk jangka masa yang pnjang..
SETIAP KEJADIAN ADA HIKMAHNYA:)

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...