Khamis, 23 September 2010

~wEh!!aRInIE beSDay aKu!!!!~


yea!yea!yea!
rase sangt bersemangat ari nih..
wah,wah..
SELAMAT HARI LAHIR UNTUK SAYA!!
HAPPY BIRTHDAY FOR ME!!
(cheh,cm aku sorng je yg ada besday)
time besday ni la rase cm popular lak..
hahaha..x malu..
stat kol 11.30 phne aku da x reti dok diam..
vibrate x renti..
beduyun2 msg masuk,(cm tipu je beduyun2)
thanks kpd ayh bg topup:)

sape orng pertama wish?
hahaha
ALONG!!
yea,tepuk tangan!!
mgkin kerana anda berada di sydney,
waktu lebih cepat
maka anda memenangi tempat pertama:)
owh,sruh claim adiah nnt ea?
orait!

second?
kkwan la!!!
ramai sangt..
thanks a lot sume..
yg wish kat phne,
yg kdekot kdit,ehem baek ati,wish kat mukabuku,
(x wish pn ada.hahaha)
mekasih sume!!
sayang korang!!
bangga jadi kawan korang:)

kpd celcom n maxis,
da2 la tue anta msg,
pnuh inbox aku..
tp thanks sbb bg free kol..
hahaha..

Selamat Harijadi!Nikmati panggilan suara Maxis ke Maxis
PERCUMA pada tuuutttt,Ganjaran Hotlink utk pelanggan
setia kami.Caj biasa dikenakan utk servis lain..(chet!!)

dan yg paling seronok..
12.46 am
>>
Nikmati RM 30 krdt PERCUMA dr UOX!
...........................................................
*124#(cek kdit)
baki 01........:
RM37.58,sah sehingga ../../2017

wahahahahahahha
xtau cmne nk abiskan kdit ni..
thanks a lot la yek:)
x luak la duit raya aku..

apapun,Alhamdulillah aku diberi kesempatan
untuk hidup kat dunia ni lagi,
ntah esk lusa aku xleh da tekan2 lappy aku ni lagi,
sape tau kan...

Ya Allah,kau panjangkan umurku,
masih banyak dosa yg perlu aku hapuskan,
masih terlalu sedikit amalanku padaMu..
bahagiakan aku bersama insan2 di sekelilingku
kerana mereka temanku selamanya..

terima kasih Ya Allah dgn usia yg Kau kurniakan,
rezeki,cubaan,bakat dan ilham yg Kau hulurkan padaku..
terlalu banyak Ya Allah

terima kasih juga Ya Allah dengan segala takdir yg telah kau tentukan
untuk hambaMu ini~

AMIN~
(tolong amin kan ye)



p/s:Jumaat petang ni jemput la datang umah ye..ada makan2 skit:)


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

1 ulasan:

  1. gler best dpt rm30.. transfer cket kt cni weh.. haha

    BalasPadam

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...