Sabtu, 4 September 2010

~aKu nK aMik gAK!~


huhuhu..
adakah aku seorng yg x malu??
jgn la ckp cmtu..
terase i tau..
hahaha..
disebbkn td aku blogwalking..
jmpe nie,
rasa segan nk amik,tapi..
aku amik gak..
hahaha..
aku x malu!!
(shuuii..jgn bgtau orng len,segan la)

apa pn,thank 2 ellen
kerana keluarkan entry itu..
blog dia sgt chomel
byk bling-bling
dan saya sangt suke:D
ellen,saya amik ni tau..
bagi ea?ea?
boleh la..
plezz..
baik bagi,kalo x saya nangs..
(weee..sgt manje..huhuhu)



persoalan yg dikemukakan sebelum mengmbil award..
ya,aku bukn la jhat sgt utk mngmbil award tanpa memenuhi syarat,kan?
yea!aku baek!!!jom jwb soalan trial PMR thun nie!
(wops!aku tipu..hahaha)

1.apa yang bermain di fikiran skarang ni?

bersedia menjwab soalan..ops,msg masuk!nk pkir reply msg dulu..

2.apakah nama samaran aku?

wawa!!!!
tapi lebih sopan panggil fadwa..
(saya gadis sopan..ngee~)

3.berikan 3 orang yang anda sayang

mak!!!
ayah!!!
.....!!!
(ape??jgn tnye ok!)

4.panggilan aku untuk si dia

kaka!!
sgt hnsem!!
(aku tipu lagi~)

5.hadiah yang u all impikan dari seseorang yang istimewa.

ada orang nk bagi adiah ea??
yea!!!
nk teddy bear yg lmbut cm yg ayah bagi!
nk!!

6.blog mana yang anda suke visit.

uiii..soalan nie,saje je..
jwapan standard>>
semua blog saya suka visit,
saya suke jjlan kaco blog orng.
dan mgkin mmporak-perandakannya...
wahahhaahaa

7.tagkan 15 blogger.


ada lagi,tapi x ingat da sape..
huhuhu



terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...