Selasa, 22 Jun 2010

~kEbeNAraN tErsIngKAp~

inilah kebenarannya..
aku kena limitkan berblogger!!!
waaaa...
xnk!!
aku sayang blog aku!!
tapi nie la realitinya:(
aku kena kurangkan abiskan masa ngan blog aku..
tapi aku tak rasa aku boleh..
kenape??
jangan tanya kenapa!!
ini demi masa depanku yang masih tidak pasti..
semuanya demi cita2 aku utk menjadi seorng pendidik..
aku kena habiskan lebih banyak masa dengan buku2 yang da muak tengok muka aku
tapi!
aku xkan sesekali muak tengok diorng(diorng??)
actually nie azam aku sejak darjah 6 lagi
huhuhuhu..
tapi x pernah terlaksana:(
terlalu lemah..
umpama korea dpr yang kalah dengan portugal!
dengan kegagalan yang segagal-gagalnya..
7-0 !!
(jangan ingat i gurl,i x tgk bola tau!siap ada follower lg!!ahaks!)
yg penting ak benci cristiano ronaldo
jangan tanya kenapa!!
dan yang penting jugak..
KAKA!!


urmm..nape terpesong tajuk nie..
ha!
aku da cek dan da scan sume subjek
aku rase aku kena wat sesuatu..
sesuatu yang..
shuuu..
keep it secret..
hanya aku dan Allah saja yang tahu..
dan aku tahu Dia akan selalu dengan aku..
selagi aku tak pandang kebelakang semula
selepas melihat kejayaan insan2 di sekeliling aku..
aku harap kaki aku akan tetap bertahan
tetap maju walaupun aku tahu..
akan ada masanya dia mula goyah..
tapi aku takkan senang2 biar ia jatuh..
setelah sekian lama aku jatuh..
5 tahun..
5 tahun aku cuba untuk bangkit..
tapi..
sekarang aku da dpt sumber kekuatan aku..
dan aku mula dapat rasekan yg ia semakin jauh dari aku..
huh!aku takkn benarkan 'bende lain' ganggu perjuangan aku..
takkan!!
\so,my dear blog..
i'm very sorry..
i never tought that i gonna say this..
I HAVE TO LEAVE U 4 A WHILE..
just 4 a while my dear..
this is only 4 my future..
u know how much i need a better life
hope this will show u how much i love u,my blog..

*tiba2 aku rasa aku kembali pada saat2 aku ditinggalkan..
setelah ada penggantiku dalam hidupnya*


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...