Isnin, 21 Jun 2010

~aKhiRNye KuA pUn EnTRy nIE~

punye la lama aku da blik kmpung,
la ni baru cek nk cergita kat hangpa..
CEK BALIK KAMPUNG!!
hahahaha..
cek suka sgt tau dok...
hehehhehe..
tgk la sendiri~
kat kmpung(sik,Kedah)
tetiap petang pi mandi sungai..
sungai dekat beb..
terase gile suasana kampung
(cheh,mcm la aku dok bandar sangat..hahaha)
lets cheeck this out..

adik2 aku yg da bezaman x jumpe sungai
(termasuk aku~)

usaha mencari sesuatu yg boleh dimakan..

nmpak x,adik sedare aku da dpt udang..


akhirnyer x dpt pe2 sgt pun..
so,MANDI JOM!!!

lg satu
cek jumpe PONYO VERSI REAL~
huhuuhu..cute gile adik sedareku ini!!
mempersembahkan..
HANIS BT ARIF!!

hahaha..
serupe x??






sedare2 aku sangat ramai
dan membuatkan rumah nenek aku sangat meriah
wah!!!
aku suke balik kampung!!!!



terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...