Selasa, 14 Januari 2014

TAK LARAT KIKIS KARAT DI BLOG.

Asaalamualaikum.. menginjak awal tahun baru, akhirnya blog ini disentuh juga. terkesan akibat daripada sikap suka melengah-lengah aku, ditambah pula dengan kisah-kisah yang yang seperti tak seronok untuk diabadikan dalam blog, maka blog ini terbiar begitu sahaja. ya, begitu sahaja. 
menjelang awal tahun inilah, perlbagai cerita yang aku nak kisahkan (walaupun dari atas tadi tulis tak nak cerita kan? ok, tipu!) bermula dengan perjalanan teater Hari Pendidik USM 2013. sudah berjaya memperoleh rakaman penuh. boleh klik video di bawah. yaa.. kalau cakna, cari di mana kemunculan aku. Agak lucu sebab aku satu-satunya pelakon yang muncul tak sampai 2 minit di atas pentas. Yaaa.. selebihnya, tugas aku di balik tabir. hihihi~~ 
jutaan terima kasih sekali lagi kepada semua krew-krew produksi. kumpulan PERCA HATI. terima kasih kerana sehingga sekarang kita masih bertegur sapa, masih bermanis muka, masih berkongsi duka suka. terima kasih.
kemudian, sempat aku bertemu dengan kekanda aku yang seorang itu, yang dah merantau ke Sarawak untuk bertugas. terima kasih sudi datang jalan-jalan di Penang. semapat aku bawa Along dan Kak Farah merasa nasi pecal. minta maaf kak farah sebab nasi tu pedas sangat.. hiiii~ then, pulang ke kampung. 
masuk exam week, sekarang dah nak di penghujung. ye, nak habis dah exam. bersiap sedia untuk kajian lapangan di Pulau Langkawi pula. siapa orang Langkawi, korang kat mana? agak-agak sempat, jom gathering. chewah! haritu punya gathering dengan blogger-blogger pun aku tak sempat nak pergi walaupun dekat. Pftttt... syok berblog ini sebenarnya, di samping dapat mengarut di alam maya, dapat kenal kawan-kawan yang sepinggan dengan kita. Bab ganjaran tu belakang cerita la kan. tiga kali cashout dah, walaupun aku tak aktif sangat berblogging. Tapi itu kira tabung maya aku laa kan.. terima kasih Nuffnang. ok, itu sahaja ceriteranya, tunggu lagi sebulan, baru aku update. haa..nampak tak niat nak tinggal blog tu dah ada? anyway, aku macam dah tahu punca aku lama tak berblog. sebab INSTAGRAM! kenapa dia terlalu mudah untuk update? kenapa dia boleh gantikan blog? kenapa dia macam syok je layan? kenapa line USM ni selalu ada? kenapa?? tengok! kan aku dah tak update apa-apa kat blog!! blog, hang tak puas hati, hang cari instagram naa, bukan aku.. 
p/s: Al-Fatihah buat Allahyarham ayahanda sahabat seperjuangan aku, Shafiq Kamaruddin. Kuat wahai sahabat walau aku tahu kau telah sedia kuat teguh di situ. saat pertama kali aku lihat kau dalam keadaan itu, runtun hati aku usah dikata, rebah jiwa sahabat-sahabat yang lain usah dibicara, walau aku sendiri tidak pernah bertemu hero hati kau itu semasa hayatnya. tapi kau kuat. sangat kuat wahai pemimpin kami. terima kasih kerana beri kami peluang untuk lihat senyuman kau lagi. terima kasih.
post sebelum ini:

TIUP HABUK BUANG KARAT. /TEATER HARI PENDIDIK USM


terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...