Jumaat, 9 Julai 2010

~sAngAT sUKe hAti!!!~


05/07/2010-08/07/2010..
aku,atan,remy,intan dan mira
mengorakkan langkah ke Kuantan..
nak penuhkan kedatangan kami ke..
Karnival Pra-U Peringkat Kebangsaan 2010!!
di Cherating Bay Resort,Kuantan..

so,kami gi tumpang bas SMKAP selepas dihantar oleh
C. Suhazlan n C. Razmi..
thanks a lot cikgu:)

sampai sana,jumpa ramai sangat kekawan..
satu benda yg sangat teruja..
diorng sume nmpk sngt matang berbanding kitorng..
waa..rase sangat rendah diri..
huhuhu
apepun,lets check this out!

bas SMKAP..
sume ceria la konon
hahaha..

Lokasi:Dewan Kompleks Budaya Cherating
Masa:8.oo pagi-12.oo tghari
*setelah penat berjalan dengan pakaian lengkap berblezer,smpai pun..*

kontijen SMK Selancar..
C. Suhazlan:)
penerimaan sijil:)
kawan yg aku dapat dalam masa 10 saat
yusma fariza
dak terengganu:)


NEXT>>
Lokasi:khemah makan
Masa:11.00 mlm-1.20 pagi
*gile ah,x pnah aku kuar mlm smpai cmni lwat!*
dak kelantan,wan..
(baju putih)
wan and naza..
cam kembar..
penat dengar bbdak kelantan kecek kelate..
dok pahe
apepun seronok kenal ngan diorang
suke jumpe kwan baru yg sweet:)

NEXT>>
Lokasi:Kompleks Budaya Cherating
Masa:7.30 mlm-10.10 mlm
*jujur,serve sgt mengecewakan:(*
sengih x ingat dunia:D

dak2 Clifford..
cun sey!!

xtau dak2 ne:)

kkwan lama aku mase kat SMKAP
nice 2 meet u all again gurls:)

xtau dak mane..
mail yg snap pic
sape ntah nie?!!
lpas pnat tunggu mkanan
sampai xde mood nk makan..
(padahal terang2 nmpk pinggan aku da licin:D)
faizah and....
actually aku lupe nme dia..
tp she's a nice gurl:)

NEXT>>
Lokasi:pantai Cherating
Masa:4.oo-6.30 ptng

nmpk agak ramai
dan sememangnya ramai:0
kumpulan 35..
naik pn tiang kami:)

maskadir(pekan)and mail(sri rompin)
thanks guys coz make me happy to be in our group:)
hope leh jumpe lagi..
(sangat berharap ok!!)

NEXT>>
Lokasi:Dewan Besar
Masa:x ingat...ngee~
kumpulan yg berjaya menamatkan tugasan dgn jayanyer:)
wee~
apabila geng selancar berkumpul semula:)
kecunnan terserlah..
ahaks!!
muka x leh bla sume:)
happy seh!!
ngah men pun lapar lagi..
layan~


NEXT>>
Lokasi:Dewan Besar
Masa;forgot..Bahas mini parlimen
*best gile..
bebudak ni sume sngat xpert bila berada di hadapan khalayak:)
very respect 2 them
ni sume kkwan yg aku smpat berkenalan
but,aku da lupe nama diorng:(
xpe,yg pnting salam perkenalan dah dihulurkan:)

dak2 serumah ngan aku:)




SMK Clifford:)

SMK Jengka:)



TIME 4 US!!!



ngan dak SMK Cameron Highland,Syafiqa..
dari atas sanggup trun bawah nk join karnival nie


kesemua YB yg telah mencurahkan idea dlm
Perbahasan Mini Parlimen
aku sgt kagum ngan diorng
tabik!!

rasa sgt gumbira dpat gi sane..
thanks a lot kpd ckgu Suhazlan sbb bagi kami peluang gi..
waaa..
very sweet memories..
byk bende yg kitorng dapat
dan yg penting,
kami mula dapat stu semangat dan percaya
langkah kami x silap
Allah dah tentukan kami di sini..
so,we just go on with our life..
:)
and da jumpe group karnival ni kat fb
sape yg nk join

penambahan..
and
karnival nie msuk paper maa..

terima kasih daun keladi,kalau suka,klik like bawah ni:)

0 KOMEN TERBAIK!:

Catat Ulasan

terima kasih sudi komen..anda memang terbaik!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...